گروه نوجوانان حامیان ولایت

رسالت و محور کار این وبلاگ بر جهاد فرهنگی در همه عرصه ها استوار است.مطالب وبلاگ ویژه نوجوانان مسجدی می باشد.در واقع همه ی آن چیزی که یک نوجوان مسجدی باید بداند و به آن آگاهی داشته باشد تا بتواند حامی ولی فقیه و انقلاب اسلامی باشد در این وبلاگ یافت خواهد شد...
"انشالله"
بایگانی
آخرین مطالب
۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۵۹

شماره هشتم

 

لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.

مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.

 

نظرات  (۱۲)

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۵ محمدمهدی شاهی (گروهان مالک اشتر)

1_دوست داشتنی ترین برادر من کسی است که عیب های مرا به من هدیه کند 

2_دو نعمت است که نادیده گرفته شده است امنیت و سلامتی

3_بول، خندیدن، وضو نداشتن

4_چهار

5_سه

6_چهار

7_چهار

8_برابر

9_جمال خدابخشی

10_برادر وحید

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۵ عرفان بهرامی گروه مالاک اشتر

١(دوست داشتنی برادر من کسی است که عیب های مرا به من هدیه کند

٢(دو٫نعمت،سلامتی و امنیت

۳(بداند لباسش نجس است ولی نماز دا بخواند٫از زیور آلات طلا استفاده کند٫لباسش از پوست حیوانات حرام گوشت باشد

۴(گزینه دو

۵(گزینه سه

۶(گزینه چهار

۷(گزینه چهار

۸(پنجاه اینچ بزرگتره

۹(آقا جمال خدابخشی

۱۰(آقا فراهانی

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۳ عرفان عینعلی ( گروهان عمار )

۱دوست داشتنى ترینِ دوستان من ، کسى است که عیب هایم را به من هدیه دهد .

۲دونعمت امنیت و سلامتی 

۳ نجس بودن لباس اگر وضو باطل شود بیسن نماز برگشتن از قبله عمدی و عمدی حرف زدن 

۴ گزینه ۴

۵ گزینه ۳

۶ گزینه ۲

۷ گزینه ۴

۸  50

9اقا جمال 

۱۰ اقا وحید

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۳ امین حبیب زاده. گروهان مالک اشتر

1.دوست داشتنی ترین برادرم کسی است که عیبهایم را به من هدیه بدهد

2.دو نعمت است که نادیده گرفته میشود امنیت و سلامتی

3.خندیدن .گریه کردن.خوردن و آشامیدن .حرف زدن .

4.4

3.5

4.6

4.7

50.8اینچی

9.آقا جمال 

10.مبین رحیمی

 

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۳ محمد ترحمی گروه سلمان فارسی

دوست داشتنی ترین برادر من کسی است که عیب های مرا به من هدیه می‌دهد

2دو نعمت. سلامتی امنیت 

3 خندیدن گریه کردن صحبت کردن

4گزینه ی 2

5گزینه ی 4

6 گزینه ی 4

7گزینه ی 4

8 تلویزیون 50 اینچ 

9اقای جمال 

10 آقای وحید 

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۸ محمد ترحمی گروه سلمان فارسی

1دوست داشتنی ترین برادر من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.

2دونعمت است که نادیده گرفته می‌شود سلامتی امنیت 

3 خندیدن گریه کردن، صحبت کردن 

4گزینه ی 2

5گزینه ی 4

6 گزینه ی 4

7گزینه ی 4

8تلویزیون 50 اینچی

9اقای جمال 

10 آقای. وحید 

 

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۸ مهدی شکاری (مالک اشتر)

1 دوست داشتنی ترین برادر من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد

2 دو نعمت / سلامتی و امنیت

3 باطل شدن وضو . در مکانی غصبی نماز خواندن . پشت به قبله نماز خواندن

4 گزینه چهار

5 گزینه سه 

6 گزینه چهار

7 گزینه چهار

8 پنجاه اینچ = ۱۲۷ سانت (تلویزیون ۵۰ اینچ بزرگتر است)

9 اقا جمال

10 مهدی محمدیان

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۴ متین عینعلی ) سلمان فارسی

1    دوست داشتنی ترین برادرم کسی است که عیب هایم را به من هدیه کند 

۲   دو   نعمت   سلامتی    امنیت

۳   حرف زدن عمدی   خندیدن عمدی  خوردن و آشامیدن در میان نماز

۴   گزینه چهار 

۵   گزینه سه 

۶   گزینه ۳

۷   گزینه دو 

۸   ۵۰اینچ

۹   آ قا جمال 

۱۰  آ قا فرهانی

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۱ محمد شهاب سعادتی

محمد شهاب سعادتی(مالک اشتر)

۱_دوست داشتنی ترین برادر من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد

۲_دو_نعمت_سلامتی_امنیت

۳_خنده با صدای بلند و عمدا_خوردن و آشامیدن عمدی_منحرف شدن از قبله _حرف زدن عمدا

۴_۴

۵_۳

۶_۴

۷_۴

۸_۵۰اینچ بزرگتر است

۹_جمال خدابخشی

۱۰_وحید مبصری

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۰ امیرمهدی سعادتی (گروهان سلمان)

امیر مهدی سعادتی

۱- دوست داشتنی ترین برادر من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.

۲- دو نعمت، امنیت و سلامتی

۳- لباس نمازگزار نجس باشد، خنده با صدا و عمدی در نماز، عمدا و سهوا از طرف قبله منحرف شدن، عمدا در نماز حرف زدن

۴- ۴

۵- ۳

۶- ۴

۷- ۴

۸- ۵۰ اینچی بزرگتر از ۴۷ اینچی( ۱۲۰ سانتی متری) می باشد.

۹- آقای جمال خدابخشی

۱۰- آقای وحید مبصری

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۸ پارسا رحیمی(گروهان مالک اشتر)

۱. دوست داشتنی ترین برادر من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد
۲. دو، نعمت، سلامتی، امنیت
۳. حرف زدن، پشت به قبله نماز خواندن، باطل شدن وضو
۴. گزینه ۴
۵. گزینه ۳
۶. گزینه ۴
۷. گزینه ۴
۸. تلویزیون ۵۰ اینچی بزرگتر است زیرا اندازه اش برابر با ۱۲۷cm است(۵۰×۲.۵۴) و اندازه آن یکی ۱۲۰cm
۹. آقای محبی
۱۰. امیرمحمد مبصری

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۰ علیرضا صفری(گروهان سلمان فارسی)

۱.دوست داشتنی برادر من کسی است که بهترین عیب های مرا به من هدیه بدهد.

۲.دو_ نعمت_ امنیت_ سلامتی

۳.خوردن_ اشامیدن_ خندیدن

۴.گزینه ۴

۵.گزینه ۳

۶.گزینه ۴

۷.گزینه ۴

۸.تلویزیون ۵۰ اینچ

۹.اقای جمال خدابخشی

۱۰.اقا فراهانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی