گروه نوجوانان حامیان ولایت

رسالت و محور کار این وبلاگ بر جهاد فرهنگی در همه عرصه ها استوار است.مطالب وبلاگ ویژه نوجوانان مسجدی می باشد.در واقع همه ی آن چیزی که یک نوجوان مسجدی باید بداند و به آن آگاهی داشته باشد تا بتواند حامی ولی فقیه و انقلاب اسلامی باشد در این وبلاگ یافت خواهد شد...
"انشالله"
بایگانی
آخرین مطالب
۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۰۰

شماره یازدهم

 

لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.

مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۲

نظرات  (۱۷)

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۵۴ محمدمهدی شاهی (گروهان مالک اشتر)

1_هرگاه بهار وارد شد بسیار یاد قیامت کنید زیرا شبیه بهار است 

2_امام رضاع قبول ولایت اهل بیت شرط توحید و یگانگی خداست.

3_حرام،واجب.

4_دو 

5_حرام

6_الف

7_ج

8_هشت

9_

10_برادر فراهانی

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۶ عرفان عینعلی ( گروهان عمار )

هرگاه بهار وارد شد بسیار یاد قیامت باید سبیع قیامت است

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۵ پارسا عصاری (گروهان عمار)

۱:هر گاه بهار وارد شد بسیار از قیامت یاد کنید زیرا شبیه قیامت است

۲:کلمه را اله الا الله یعنی هیچ معبودی بجز الله نیست دژ و حصار من خدا است پس هرکس به دژ و حصار من داخل شود از عذاب من امنیت خواهد یافت و این شروطی دارد و من (امام رضا )یکی از آن شروط هستم

۳:حرام_واجب 

۴:گزینه۴

۵: حرام

۶:الف

۷: گزینه ج

۸:. 0

۹: سالن

 

۱۰:جمال خدابخشی

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۵ متین عینعلی ) سلمان فارسی

۱۰  جمال

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۵ مهدی شکاری (مالک اشتر)

1 هرگاه وارد بهار شد بسیار از قیامت یاد کنید زیرا بهار شبیه قیامت است

2 امام رضا (کلمه لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی بشروطها و انا من شروطها)

3 حرام واجب

4 گزینه دو

5 حرام

6 گزینه یک

7 گزینه ج

8 ۹ بچه

9 سالن

10 جمال خدابخشی

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۴ عرفان عینعلی ( گروهان عمار )

۱

۲ کلمه لاالا الله یعنی هیچ معبودی به جز الله نیست و حسار من است خدا پس هرکس وارد حسار من شود از عذاب من در امنیت خواهد بود و او شروطی دارم که من یکی از آن هستم. امام رضا 

۳ حرام واجب

۴ گزینه ۴ 

۵ حرام 

۶ الف 

۷ ج 

۸ ۷ 

۹ سالن 

۱۰ اقا جمال 

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۳ امین حبیب زاده. گروهان مالک اشتر

1.هرگاه وارد بهار شدید بسیار یاد قیامت کنید زیرا بهار شبیه قیامت است

2.امام رضا ع.(کلمه)لا اله الله حصار من است و هرکس وارد حصار من شود از عذابم در امان است و این شروطی دارد ومن یکی از آن شروط هستم

3.حرام.واجب

2.4

5.حرام

6.الف

7.ج

9.8

9.در ماشین در راه فوتسال

10.آقا جمال خدابخشی

 

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۰ محمد شهاب سعادتی

محمد شهاب سعادتی (مالک اشتر)

۱_هرگاه بهار وارد شد بسیار از قیامت یاد کنید زیرا قیامت شبیه بهار است 

۲_امام رضا (ع)_کلام لا اله الا الله یعنی هیچ معبودی به جز الله نیست دژ و حصار من خداست پس هر کس به دژ و حصار من داخل شود از عذاب من امنیت خواهد یافت و این شروطی دارد و من علی ابن موسی الرضا یکی از آن شرط ها هستم

۳_حرام_واجب

۴_۴

۵_حرام است

۶_الف

۷_ج

۸_۹

۹_در وانت هنگام برگشت از فوتسال

۱۰_آقا جمال

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۶ امیرمهدی سعادتی (گروهان سلمان)

امیر مهدی سعادتی

۱- هر گاه بهار وارد شد بسیار از قیامت یاد کنید زیرا قیامت شبیه بهار است.

۲- امام رضا علیه السلام - کلام لا اله الا الله یعنی هیچ معبودی بجز الله نیست. دژ و حصار من خدا است پس هر کس به دژ و حصار من داخل شود از عذاب من امنیت خواهد یافت و این شروطی دارد و من علی بن موسی الرضا یکی از شرط های هستم.

۳- حرام- واجب

۴- ۴

۵- حرام

۶- الف

۷- ج

۸- ۹ بچه

۹- در وانت هنگام برگشتن از سالن فوتسال

۱۰- آقای جمال خدابخشی  

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۵ امیرحسین عسکری گروهان مالک اشتر

۲.علی ابن موسی الرضا

۳.حرام_واجب

۴.4

۵.حرام

6.الف

۷.خدارا .خود فراموشی

۸.8

9. زمزم زیر پل 

10 . امیرمحمد

 

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۴ پارسا رحیمی(گروهان مالک اشتر)

۱. هرگاه بهار را دیدید از بهار بسیار یاد کنید زیرا قیامت شبیه بهار است.
۲. از امام رضا(علیه السلام) : کلام «لا اله الا الله یعنی هیچ معبودی بجز الله نیست» دژ و حصار من (خدا) است پس هر کس به دژ و حصار من داخل شود از عذاب من امنیت خواهد یافت، و این شروطی دارد و من (علی بن موسی الرّضا) یکی از آن شرط‌ها هستم.
۳. حرام/واجب
۴. گزینه ۴--->> البته در صورتی که خود از آن را پاک کند.
۵. حرام است.
۶. گزینه الف
۷. گزینه ج
۸. نه نفر
۹. داخل وانت
۱۰‌. آقا جمال خدابخشی

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۳ عرفان بهرامی(مالک اشتر)

1( هرگاه بهار وارد شد بسیار یاد قیامت کنید زیرا قیامت شبیه بهار است.

2(از امام رضا ع : کلام لا اله الا اللّه یعنی هیچ معبودی به جز الله نیست و دژ وحصار من خدا است هرکس به دژ و حصار من داخل شود از عذاب من امنیت خواهد یافت و این شروطی دارد و من علی بن موسی الرضا یکی از آن شرط ها هستم

3( حرام _واجب

4(گزینه4

5(حرام

6(الف

7(جیم

8( 9

9(در طبقه ی پنجم مسجد سر بازی فوتبال

10(برادر جمال خدابخشی

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۰ علیرضا صفری(گروهان سلمان فارسی)

۱.هر گاه بهار وارد شد از قیامت یاد کنید زیرا بهار بسیار شبیه به قیامت است.

۲.امام رضا:کلام لا اله الا الله یعنی هیچ معبودی جز خدا نیست،دژ و حصار من خدا است پس هر کس به دژ و حصار من وارد شود از عذاب من امنیت خواهد یافت و این شروطی دارد و من علی ابن موسی الرضا یکی از شرط ها هستم.

۳.حرام_ واجب

۴.گزینه ۴

۵.حرام

۶.گزینه الف

۷.گزینه ج

۹‌.۸فرزند

۹.در حال رفتن به فوتسال

۱۰.اقا جمال خدابخشی

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۸ امیر محمد کهالی ( گروهان مالک اشتر)

۱)هرگاه بهار وارد شد بسیار از قیامت یاد کنید زیرا قیامت شبیه بهار است

۲)علی ابن موسی الرضا 

۳)حرام _واجب

۴)گزینه ۴

۵)حرام

۶)گزینه الف

۷)گزینه ج

۸)۸بچه

۹)سالن فوتسال

۱۰)آقا فرهانی

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۷ محمد حسین تاجری ( سلمان فارسی )

۱.هرگاه بهار وارد شد از قیامت بسیار یاد کنیدزیرا قیامت شبیه بهار است 

۲.امام رضا(ع)

۳.حرام _واجب 

۴.شماره ی چهار 

۵.حرام 

۶.دوست بد _مجهور بودن قران_ثمره ی توبا واقعی

۷.خدارا _خود فراموشی 

۸. ده نفر 

۹.در وانت در راه فوتسال 

۱۰. اقا جمال

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۶ امیر محمد کهالی ( گروهان مالک اشتر)

۱)هرگاه بهار وارد شد بسیار از قیامت یاد کنید زیرا قیامت شبیه بهار است

۲)علی ابن موسی الرضا 

۳)حرام _واجب

۴)گزینه ۴

۵)حرام

۶)گزینه الف

۷)گزینه ج

۸)۸بچه

۹)سالن فوتسال

۱۰)آقا فرهانی

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۶ محمد ترحمی گروه سلمان فارسی

1هر گاه بهار رسید از بهار بسیار یاد کنید زیرا قیامت شبیه بهار است.

2 امام رضا علیه السلام

3حرام. واجب 

4 گزینه ی 4

5حرام 

6گزینه ی 1

7گزینه ی 3

8 10 تا 

9در وانت در راه فوتسال 

10 آقا جمال 

 

 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی