گروه نوجوانان حامیان ولایت

رسالت و محور کار این وبلاگ بر جهاد فرهنگی در همه عرصه ها استوار است.مطالب وبلاگ ویژه نوجوانان مسجدی می باشد.در واقع همه ی آن چیزی که یک نوجوان مسجدی باید بداند و به آن آگاهی داشته باشد تا بتواند حامی ولی فقیه و انقلاب اسلامی باشد در این وبلاگ یافت خواهد شد...
"انشالله"
بایگانی
آخرین مطالب
۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۰۰

شماره سوم

 

لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.

مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.

 

نظرات  (۱۲)

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۴ امین حبیب زاده. گروهان مالک اشتر

1.به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام

2.مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است

1.3

4.مضاف

5.باطل

1.6

2.7

4.8

4.9

3.10

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۴ امین حبیب زاده. گروهان مالک اشتر

1.به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام

2.مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است

1.3

4.مضاف

5.باطل

1.6

2.7

4.8

4.9

3.10

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۳ ابوالفضل فلاحتی

9_2

5_3

3_1

10_3

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۳ متین عینعلی ) سلمان فارسی

 

۲       مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است

۳          تشهد

۴         مضاف   

۵         صحیح  نیست 

۶          گزینه  یک

۷      گزینه دو

۸     شش

۹      گزینه یک 

    ۱۰     آقای   جعفری 

 

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۱ عرفان بهرامی(گروه مالک اشتر)

1) به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام

2) مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است

3) تشهد

4) آب مضاف

5) باطل

6) کسانی که خدا و پیامبر را آزار می دهند

7) حفظ آمادگی و تقویت نیرو و امکانات

8) ۱۶

9) ۳

10) ۴

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۰ عرفان عینعلی ( گروهان عمار )

۱:براستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شدم.

۲:زندگی با ذلت.

۳:گزینه۲

۴:مضاف

۵:گزینه۱

۶:گزینه۱

​​​​​​۷:گزینه ۲

۸: ۴

۹:گزینه ۴

۱۰:گزینه ۳

​​​​​

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۰ پارسا عصاری (گروهان عمار)

۱:براستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام

۲:زندگی با ذلت

۳:گزینه ۲

۴:مضاف

۵:گزینه ۱

۶:گزینه ۱

۷:گزینه ۲

۸: ۴

۹:گزینه ۴

۱۰:گزینه۳

1براستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام.

2مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

3 گزینه ی 2

4 آب مضاف

5 گزینه ی 1

6 گزینه ی 1

7گزینه ی 2

8 آن عدد 4 است 

9گزینه ی 1

10گزینه ی 3

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۰ امیر علی نوذری (گروهان مالک اشتر)

سوال ۱(به راستی که من برای کمال رساندن مکارم اخلاق معبوث شده ام . سوال ۲(مرگ باعزت بهتر از زندگی ذلیلانه است. سوال ۳(۲). سوال۵(۱). سوال۶(۱). سوال۷(۲). سوال۸(۱۶جواب). سوال۹(۴). سوال۱۰(اقا جعفری). 

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۵ مهدی شکاری (مالک اشتر)

1 براستی که من به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام

2 بهتر از زندگی با ذلت

3 گزینه دو 

4 آب مضاف 

5 گزینه یک 

6 گزینه یک 

7 گزینه دو 

8 عدد ۱۶

9 گزینه چهار

10 گزینه سه

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۴ علیرضا صفری(گروهان سلمان فارسی)

۱.به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام

۲.مرگ با عزت بهتر از زندگی در ذلت است

۳.تشهد

۴.اب مضاف یا ناخالص

۵.باطل

۶.گزینه ۱

۷.گزینه ۲

۸.عدد ۴

۹.گزینه ۳

۱۰.گزینه ۳

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۱ محمد شهاب سعادتی

محمد شهاب سعادتی (مالک)

۱_به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام

۲_مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است 

۳_۲

۴_آب مضاف

۵_باطل است 

۶_۱

۷_۲

۸_۴

۹_۴

۱۰_۴

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی